CEZARA – “fata cu părul de foc”

cezara1. Cum îţi reuşeşte să arăţi mereu aşa de bine.Ai un secret ?
Păi chiar nu am nici un secret,ţin un regim,fac foarte mult sport şi ma simt mereu mai tînară de cît sunt
2. Cîţi sunteţi în familie?
Suntem 4 membri în familie şi în curînd vom fi 5, deoarece  va apărea primul nepoţel din partea fratelui
3. Ce studii ai făcut?
Am absolvit Colegiul de muzică Ştefan Neaga la dirijoare şi după care am absolvit şi Conservatorul
4. Ce şotii ai făcut în timpul studiilor?
Şotii am făcut multe , una ştiu  că nu am fost cuminte ,dar învaţam foarte bine.
5. Cum îţi cîştigi existenţa ?
Existenţa mi-o cîştig muncind la televiziune şi prin concerte
6. Astăzi te vedem  la ecranul postului EuTV decît pe scenă.Cum reuşeşti?
Reuşeşc să combin televiziune cu scena,iar emisiunea mea „TOP 8” e plină de muzică  şi va îndemn s-o priviţi  şi voi în fiecare  vinere şi sîmbătă
7.Îţi  place  ceea ce faci?
Mi- a fost fost greu  de la început ,dar acum mă simt  ca acasă,chiar îmi place ceea ce fac
8. Nu te-ai gîndit să-ţi schimbi exteriorul?
M-am gîndit dar foarte mulţi mi-au pus piedici. Mi-au spus că acest este stilul meu şi că toată lumea mă cunoaşte aşa cum sunt, cu părul lung şi de aceea mulţi îmi spun fata cu părul de foc. Deocamdată aşa voi rămîne – „fata cu părul de foc”.
9. De la cîţi ani îţi creşti părul? 
De la şapte ani, pînă acum niciodată nu l-am tuns.
10. Crezi în iubire?
Da, desigur!
11. Nu te-ai gîndit să-ţi întemeiezi o familie?
Da, am vrut chiar s-o fac în anul acesta dar a intervenit ceva, care mi-a schimbat soarta, şi las totul în voia Domnului.
12. Ai propriul automobil sau circuli cu transportul public?
Eu sunt cam periculoasă la volan şi deaceea circul doar cu taxi.
13. Ce crezi că este mai important: cariera sau familia?
Eu consider că ambele sunt importante dar cel mai mult mă gîndesc la familie vreau să fiu lîngă sufletul pereche.
14.Care este cea mai amuzantă bîrfă pe care ai auzit-o despre tine?
Păi, acum ce s-a scris despre mine în „Paparazzi”. Că i-am tras o palmă lui Porubin.
15. Ce s-a întîmplat de fapt?
Andrei Porubin a uitat să-mi dea microfonul cînd am ieşit în scenă să cînt, aşa că aproape jumătate de piesă nu am cîntat. M-am inervat desigur şi am avut o discuţie nu numai cu el dar şi cu ceilalţi organizatori care nu au fost atenţi. Porubin nu a primit nici o palmă de la mine doar o discuţie nu prea bună în rest toul e o bîrfă.
16. Cînd vei scoate un nou album?
Curînd, acum am făcut o pauză dar îmi revin şi-mi doresc un concert mare cu multă muzică bună live. Acum pregătesc o piesă nouă care cred că va fi următorul hit.
17. Cum te vezi peste cinci ani?
Sper tot aşa de haioasă cum sunt, plină de energie şi cum multă muzică bună.

Lascia un commento